czwartek, 28 marca 2013

Powitanie

Hej!

Witajcie na naszym nowym blogu! Zacznijmy od przedstawienia się. Są dwie autorki-pierwsza to Marysia, a druga to Zuzia. Mamy po 13 lat, chodzimy do tej samej klasy. Jesteśmy zupełnie innymi dziewczynami o różnych zainteresowaniach, ale czujemy się dobrze w swoim towarzystwie. Przecież przeciwieństwa się przyciągają.

O czym jest ten blog i dlaczego go piszemy?

O codzienności. Znajdziecie tu różne stylizacje, zdjęcia, historie, porady, i co najważniejsze zobaczycie, że tak naprawdę każda przeciętna nastolatka prowadzi podobne życie, a niejedną spotykają kłopoty, co jest przecież zwyczajnym zjawiskiem. Blog powstał po to, abyśmy mogły podzielić się cząstką naszego życia.

O Zuzi.

Jestem 13-letnią dziewczyną wiodącą zwariowane życie. Każdy mój dzień przepełniony jest smutkiem, radością, złością, humorem, a przede wszystkim toną marzeń. Uwielbiam spędzać czas z moimi niezastąpionymi przyjaciółmi. O tak! Niezastąpieni to właściwe słowo. ;p Chociaż mam już swoje 13 lat często bywa, iż zachowuje się jak dziecko. Moim hobby jest muzyka, która jest jedną z ważniejszych spraw w moim małym świecie. Po za tym lubię robić zdjęcia... Sobie!  

 

O Marysi.

Trochę zwariowana, otwarta na świat dziewczyna ze specyficznym charakterem. Jednego dnia przepełniona szczęściem i energią, drugiego wściekła na wszystko. Gitara. Gitara to całe moje życie. Każdy jej dźwięk budzi we mnie tysiące emocji, wprost przeszywa moje ciało.
Co lubię?
Lubię gdy ktoś mnie chwali, uważa, że coś co robię jest naprawdę wspaniałe. Mam duszę prawdziwej artystki, co sprawia że kocham także rysować, a moją techniką jest szkic. 
Jakiej muzyki słucham?
Wyłącznie rocka.
Moje motto:

Fear is where there is no love. Love is where there is no fear- Axl Rose

Trzymajcie się cieplutko i witajcie na naszym blogu!

2 komentarze:

  1. Fajny wpis : ) Ja również dopiero zaczynam więc miło mi będzie, jeśli wpadniecie :)

    OdpowiedzUsuń