piątek, 3 maja 2013

Time to Spa...

A więc jak sam tytuł mówi: Czas na Spa. W tym poście chciałabym wam pokazać jakie kosmetyki polecam.   Zaczynając od maseczki do twarzy, aż po cienie do powiek. ;p

Po raz pierwszy dodam własne zdjęcia robione przez "moi".

Na początku jak zawsze oczyszczam twarz żelem oczyszczająco-rewitalizującym, który pobudza i tonizuje skórę, a także skutecznie zwalcza niedoskonałości. Potem nakładam albo maseczkę, albo żel, albo peeling. Zależy...

Jak każda nastolatka mam problemy z cerą i pojawiają mi się od czasu do czasu wypryski. Wtedy mam swój sposób. Nie robię żadnych niepotrzebnych czynności jak np. smarowanie danego punktu pastą do zębów (w paście znajdują się składniki, które mogą wywołać zakażenie skóry), tylko dokładnie myję skórę ciepłą wodą i nakładam właśnie tą maść Acnefan. Działa! ;p


 Do pielęgnacji moich ust używam wazeliny białej (ziaja),  i oczywiście błyszczyka (rimmel lonon) lub tych w pudełeczku (sklep claire's)

Jeśli robię makijaż (raz na sto lat ;) ) nie używam konkretnych kosmetyków z najlepszych firm, bo uważam, że nie potrzebuję. Korzystam z małego zestawu, który podarowała mi Marysia. (Claire's)




Żeby moje dłonie nie były wysuszone używam parafinowego kremu do rąk.

Mam nadzieję, że nie zanudziłam was! ;p 
Dzięki za przeczytanie i do zobaczenia Zuzia


1 komentarz: